Słowo „cellulit” chyba każdą kobietę przyprawia o zawroty głowy. Nierówna, pomarszczona i niezbyt jędrna skóra nie jest powodem do dumy, często bywa także zarzewiem kompleksów. Jak więc dbać o siebie, by cieszyć się pięknym wyglądem i już na zawsze zapomnieć o pomarańczowej skórce? Oprócz regularnych ćwiczeń, masaży czy zimnych kąpieli warto pamiętać o zdrowej diecie na cellulit, dzięki której znacznie zredukujemy kłopotliwy problem.

Dieta na cellulit – czego unikać?

By nie mieć cellulitu, warto pamiętać o stosowaniu kilku prostych zasad. Po pierwsze: obowiązkowo należy ograniczyć spożywanie potraw tłustych i ostro przyprawionych, gdyż sprzyjają one gromadzeniu się wody w organizmie, co przez wielu badaczy uważane jest za jedną z głównych przyczyn powstawaniu cellulitu. Kolejnym zaleceniem diety na cellulit, szczególnie diety na cellulit na udach jest znaczne zmniejszenie ilości używanej do gotowania i przyprawiania potraw soli. Aby nie przejmować się myślą o założeniu stroju kąpielowego podczas urlopu należy przestać w końcu być niewolnikiem szkodliwych nałogów; picie kawy i palenie papierosów pozostawia w organizmie szkodliwe substancje, które trafiają później do komórek tłuszczowych odpowiedzialnych za pojawienie się cellulitu. Jeśli chcesz mieć jędrne ciało, ogranicz słodycze i niezdrowe jedzenie – fast-foody i popularny „chińczyk” z pewnością nigdy nie poprawią wyglądu Twojej skóry!

Dieta na cellulit – jadłospis

Dietetycy zajmujący się układaniem odpowiednich diet na cellulit na udach zalecają jedzenie w małych ilościach, za to dość często, najlepiej od 4 do 5 razy dziennie. To pozwoli Twojemu organizmowi czuć się bezpiecznie i nie odkładać części pokarmu, która zamieni się w nieestetyczne nierówności na udach. Do jadłospisu racjonalnej diety na cellulit warto dodać wiele produktów lekkostrawnych, szczególnie ryb, chudych serów, białego mięsa (najlepiej kurczaka i indyka) czy ryżu. Przyspieszą one przemianę materii i sprawią, że skóra będzie wyglądała na zdrowszą. Należy pamiętać o wybieraniu produktów jedynie o wysokiej wartości odżywczej. Świadome odżywianie jest gwarantem sukcesu diety na cellulit! Jedzenie dużej ilości owoców i warzyw (selera, selera, pietruszki oraz sezonowych arbuzów, truskawek i czereśni) przyniesie same korzyści i, nomen omen, zaowocuje apetycznym wyglądem ciała. Najważniejszą zasadą diety na cellulit, czy mówiąc dokładniej diety na cellulit na udach jest picie przynajmniej 2 litrów niegazowanej wody mineralnej o niskiej zawartości sodu. Chodzi o wypłukanie z organizmów toksyn zanieczyszczających całe ciało i sprzyjających odkładaniu się tkanki tłuszczowej. Sprawdź działanie tabletek na cellulit!

Świetnym uzupełnieniem diety na cellulit będzie także stosowanie odpowiednich kosmetyków, dzięki którym skóra szybciej odzyska pożądany wygląd. Wśród preparatów dostępnych na rynku jedynym w pełni naturalnym specyfikiem jest krem Vialise. Podobnie jak dobrze ułożona dieta na cellulit Vialise działa na główne przyczyny powstawania pomarańczowej skórki, stopniowo ją redukując. A co najważniejsze: czyni to wszystko, wykorzystując tylko naturalne składniki (ważne szczególnie dla osób z cerą podatną na podrażnienia!). Będzie więc stanowił świetne uzupełnienie zdrowego jadłospisu, wolnego od szkodliwych substancji chemicznych, takich jak: silikony, sztuczne barwniki, emulgatory, PEGi, czy chemiczne substancje zapachowe i barwiące. Nie ma więc na co czekać! Dzięki odpowiedniej diecie na cellulit i naturalnym kosmetykom (np. Vialise) pozbądź się kompleksów i ciesz się piękną skórą!